Monday, October 17, 2022

cerpen tolong jangan buat saya macam ni

Macam saya tak tau yang awak ni bukan pernah suka cinta saya Cuma saya ni je yang menunggu macam orang gila faham tak. Jangan buat saya macam ni Rayu Farhan.


Tolong Jangan Mainkan Cinta Aku Bab 9 Wattpad

Thursday 2 October 2014 CERPEN CERPEN BUKAN ISTERI PILIHAN AKU terima nikahnya Ainan Syafeeya Binti Abdul Rashid dengan mas kahwinnya RM 99999 tunai Sah.

. Saya rasa nak mati tak jumpa jumpa awak tiga hari Suara Arif mendayu di talian setelah tiga hari Riana menutup talian telefonnya. Saya sayangkan awak cintakan awak. Tangannya menggoncang-goncang pagar rumah yang berkunci itu.

Woi jangan diam je la kau tolonglah cakap benda yg betul. Mana tahu abang dekat sini. Aku maafkan dia tapi aku suruh dia berjanji jangan buat aku.

Dengan penulisan yang baik memang akan mampu menarik perhatian. Indah bangkit menuju ke bilik air dan mengambil wudukNak mandi pagi-pagi macam nimemang Indah tak tahanAgaknya Irfan dah biasa mandi pagi-pagi buta macam ni. Jangan buat aku macam ni.

Dia bagai terpempan mendengar kata-kata ku. Lelaki yang baik adalah untuk perempuan yang baik. Dausjordan Pranggg bunyi gelas kaca pecah terjatuh.

Strength atau kekuatan diri yang kita cuba nak tunjukkan dalam resume memang satu perkara yang sangat penting. Aku hanya diammalas nak melayan kerenah Shasya Kedengaran Naim tergelak halus. Kalau Datin masih berhasrat nak jodohkan Ira dengan Aizat akak restu.

Boleh pulak mamat haprak ni diam macam patung pulak. Nina tolong jangan tinggalkan saya. Hisskenapa lah aku bertanya soalan.

Setelah meletakkan semua barangbarang yang dibeli tadi ke dalam bonet kereta aku menghidupkan enjin sudah bersedia untuk pulangInilah. Saya nak hidup dengan dia. Aku duduk di atas batu dekat batu feringgi ni.

Saya masih perlukan awak Nina. Darling. Encik tolong jangan buat macam ni dekat abang saya.

Suka-suka hati je kata kat i macam tu. Tak bolehdia merintih pilu. Saya merayu Mikael terkejut.

Erat Ibu Kasih memeluk tubuh Hilmi yang sudah. Dah macam budak-budak minta. Aku sepuk kepala kang.

Hukum karma ke ni. Saya nak jadi isteri yang solehah Aiman masih lagi senyap. Sesekali angin laut menyapa lembut aku.

Minta maaf jika berlaku banyak kesilapan dalam tatabahasa kerana ini adalah cerpen pertama saya. Dia tak boleh tinggalkan saya macam ni. Biarkan aku je yg terang.

CINTA INI TAKDIRKU. You tengok perempuan ni. Saya dah sayangkan dia.

Cerpen yang saya tulis semasa SMA dulu ini saya ketik apa adanya agar jiwa remajanya tetap terasa sesuai dengan kalian. Kata Khatty sambil menghentak-hentakkan kakinya di lantai. Farhan memerhati Rozana teman.

Siapa pulak perempuan ni. Lepas ni jangan balik lambat lagi macam ni. Aku siap tolong eja lagi tauSusah nak jumpa perempuan yang baik hati macam aku ni.

Terharu dengan kata-kata isterinya. Janganlah buat saya macam ni. Nasib baik saya yang tunggu awak tapi macam mana kalau orang jahat yang tunggu awak tadi.

Ibu Ira tinggalkan amanat untuk Aunty Tolong jagakan Ira untuk akak. Tolong jangan perlakukan saya sebegini. Teringat perbualanku dengan Ustaz Huzaifah petang tadi betul ke lelaki yang baik untuk perempuan yang baik.

Muka kerek macam dia tak ada selera aku nak suka.


Sayangku Intan Payung Cerpen Aduhai Si Penghuni Hati


Masak Apa Hari Ni Mahn Tu Dia Ulas Cempedak Puaih Isi Dia Boleh Buat 3 Kali Buat Cucur Cempedak Nak Buat Semua Banyak Sangat Ni Kita Simpan Setengah Dalam Peti Ais Esok B


Blog


Penulisan2u Cerpen Novel Online Sudi Tak Awak Jadi Isteri Saya Naura Facebook


Pernah Benci Mia Azwari Novel Baharu Novel Pbakl Novel Melayu Baharu Pbakl 2022 Shopee Malaysia


Novelplus


Cerpen Awak Lagi Sentiasa Panas


Sebuah Istikharah Cinta Cerpen


Jangan Buat Kerja Tanpa Lampu Ni La Jadinya


Ebuku Antologi Cerpen Hitam Putih Flip Ebook Pages 101 125 Anyflip


Gajah Fuaddddddddd Mf Twitter


Komunitas Bisa Menulis Novel Cerbung Cerpen Dan Puisi Facebook


3n98zrwfbpqsm


Nor Syima Cerpen Because I Love You


Cerpen Jadilah Milikku Oleh Alice Mohd


Penulisan2u Cerpen Novel Online Novel Sayang Setulus Hati Close On 25 Sep Facebook


Februari 2020 Blog Sofinahlamudin Com


Dialah Di Hati Cerpen


Totem 2 Am7 Animation Galerie Photos

BERITA LENGKAP DI HALAMAN BERIKUTNYA

Halaman Berikutnya


close
Latihan Direct Link